Menu Close
dj za mixetom na partyu sa svjetlosnim efektima

 

 

TV REKLAMA

 

 

Video sadržaj visoke produkcijske vrijednosti.

 

 

 

 

Kreiramo vrhunski producirane, kreativne i pamtljive TV reklame

  • majstorski copywriting – osmišljavaje koncepta i scenarija reklame
  • izrada Storyboarda
  • izrada plana produkcije
  • casting glumaca i statista
  • ilustracija i animacija likova
  • izrada animacija telopa, supera i svega što treba
  • voice-over s najboljim spikericama i spikerima
  • lokalizacija TV reklama za različita tržišta
  • prilagodba TV reklama za društvene mreže

TV reklame koje smo osmislili i producirali za naše klijente

Televizija rastura i u doba interneta

Svi danonoćno visimo na internetu, no televizija se pokazala kao izuzetno otporan medij. Televiziju gledamo i dok smo na mobitelu – razvili smo tu sjajnu sposobnost da možemo pratiti dva ekrana istovremeno.

Obitelj se još uvijek okuplja oko televizije i u trećem desetljeću 21. stoljeća ovaj ‘stari’ medij još je uvijek jak, zanimljiv i prilagodljiv. Čak i kada je ne gledamo s pozornošću, televizija ‘svira’ u pozadini, stvarajući soundtrack naše svakodnevice.

Kada vam treba TV reklama kao dio marketinške strategije?

Cijena zakupa oglasnog prostora na lokalnim i nacionalnim televizijama prilično je visoka. Zato je bitno da znate ulažete li pametno ili do svoje publike možete doprijeti povoljnije, koristeći neki drugi komunikacijski kanal. TV reklamu odaberite kada vaša marketinška strategija nalaže nešto od sljedećeg:

  • brz doseg do širokog kruga ljudi
  • brz doseg ciljane publike u velikim urbanim sredinama
  • promociju novog proizvoda široke potrošnje
  • brzo obavještavanje o akcijskoj prodaji na razini države
  • lansiranje novog branda – tzv. image spot
  • promovranje proizvoda u slotovima tijekom popularnih emisija, čija je publika vaš potencijalni kupac

Što ćete postići dobrom TV reklamom?

TV reklamu će u nekoliko dana emitiranja vidjeti veliki dio gledatelja iz vaše ciljane skupine. Ako je reklama dovoljno zanimljiva, glas o njoj pronijet će se i u svakodnevnim razgovorima.

TV reklama omogućuje veliku vidljivost, pa osim promocije konkretnog proizvoda iskoristite dragocjene sekunde da pokažete osobnost svog branda.

Televizijski sadržaj ima visoku razinu kredibiliteta. Ljudi još uvijek razmišljaju ovako: “Ako je na televiziji, sigurno je jako bitno”. Televizija je ‘stari’ medij kojem se vjeruje.

Kakvu TV reklamu trebate?

Od igrane forme do animacije ili kombinacija – svašta je moguće!

Više o vrstama i tehnikama pročitajte ovdje.

Kako izgleda proces izrade TV reklame?

Prvo što želimo jest čuti priču vašeg branda, tvrtke ili proizvoda. Zatim se prihvaćamo posla te, u suradnji s našim stručnjacima, planiramo kako vašu priču pretvoriti u priču vaših klijenata.

Pretprodukcija je temelj video produkcije i uključuje:

  • razvoj scenarija
  • predvizualizacija
  • casting i rad s glumcima
  • pregled lokacija
  • lokacijske i druge dozvole

Kvalitetna priprema itekako se odražava na provedbu same produkcije. Na primjer, izuzeti lokacijske dozvole može zaustaviti snimanje, što je najgora moguća opcija jer na taj način gubi se vrijeme i novac. Isto tako, koliko dobro se uvježba tekst, kretanje kamere i/ili promjena scenografije ili lokacije snimanja – toliko se brže može snimati i samim tim snimiti više kadrova u datom terminu.

Čarolija filmskog seta glavni je razlog zašto se mnogi od nas i bave ovim poslom. Iako smo entuzijasti i zanesenjaci, vodimo računa o svakom detalju kako bi svaki segment vašeg videa bio vrhunske kvalitete.

Produkcija je proces stvaranja video sadržaja i može sadržavati sve ili nešto od navedenog:

  • organizaciju (filmskog) seta
  • odjela kamere
  • odjel rasvjete
  • odjela zvuka
  • odjela režije
  • odjela castinga
  • odjela transporta i cateringa
  • kontrolu specijalni efekata na snimanju / SPFX
  • kontrolu procesa snimanja u svrhu kvalitetne izvedbe postprodukcije i dodavanja vizualnih efekata / VFX

Neobrađeni materijali u obliku audio i video datoteka spremni su za montažu i finalno oblikovanje.

Sada ih sve treba složiti, dati im glavu i rep:

  • montaža slike i zvuka
  • obrada, kolor korekcija i finalizacija slike
  • skladanje glazbe
  • oblikovanje zvuka / sound design; SFX dizajn zvuka, audio mix
  • izrada i ubacivanje 2D i 3D animacija, grafika i telopa
  • sklapanje finala i prebacivanje videa u potrebne formate u svrhu maksimalne distribucije

U video ubacujemo sve elemente definirane u fazi predprodukcije: tekst, grafiku i poruke koje komuniciraju vrijednosti vašeg branda. Nakon što je video dovršen te ste ga pregledali i odobrili, prebacujemo ga u najbolje formate za medijske kanale putem kojih će se promovirati.

 

Kako napraviti najbolju TV reklamu s obzirom na uvjete?

  • svaki video radimo od nule i potpuno ga prilagođavamo vašim potrebama
  • razumijemo da je vaše poslovanje dinamično – razvili smo brz proces produkcije TV reklame
  • naše originalne scenarije pišu iskusni copywriteri
  • art direction prilagođen vašim potrebama – biramo optimalan stil originalnih ilustracija i najprikladnijeg ilustratora iz naše bogate baze suradnika
  • surađujemo s najboljim redateljima i direktorima fotografije
  • surađujemo s najboljim spikerima – nudimo profesionalni voice-over na svim jezicima
  • nudimo adaptacije na strane jezike

Koliko traje TV reklama?

Reklama u kojoj se ključna poruka komunicira izuzetno brzo i efikasno. Obično se radi o reklamama koje promoviraju akcijske prodaje ili skraćenim verzijama reklama standardne dužine, koje služe za podsjećanje publike na kampanju.

Standardno trajanje reklame dovoljno je da se ispriča priča o proizvodu ili brandu, bilo da strategija nalaže prodajnu kampanju koja promovira benefite proizvoda, bilo da je cilj izgradnja image-a branda kroz emotivni narativ.

Koristi se rjeđe radi svoje cijene. Obično je namijenjena image kampanjama velikih korporacija ili svjetskih brandova. Takve reklame često imaju najvišu produkcijsku razinu. Ponekad se duža verzija reklame producira za internet, a na televiziji se, zbog cijene oglasnog prostora, prikazuje skraćena verzija.

Još neke TV reklame koje smo osmislili i producirali za naše klijente

Kako je Hrvatska upoznala ORYXa?

Za ORYX Asistenciju, lidera u pružanju pomoći na cesti, kreirali smo marketinšku kampanju i animiranu TV reklamu, kojima je cilj bio ojačati brand recognition.

Kampanja koja je trebala lik antilopice Oryxa i ORYX Asistenciju predstaviti publici planirana je za lipanj i srpanj 2018. godine, za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji. Na ruku nam je išla činjenica da su Vatreni igrali bolje nego ikada, pa se Hrvati nisu odvajali od TV ekrana.

Za vrijeme kampanje podneseno je 50% ukupnog broja online zahtjeva za članstvo u odnosu na cijelu godinu. Na web-u ORYX Asistencije zabilježeno je 70% više posjeta nego u istom razdoblju prethodne godine.

Nakon kampanje provedeno je istraživanje koje je pokazalo da se brand recall ORYX Asistencije povećao za više od 100%!

 

podravka hr
Logo Gong sivo

Ispričajte nam svoju ideju, projekt ili problem i saznajte što možemo učiniti za vas!