ART DIRECTION
& DIZAJN
Kako uskladiti vizualnu komunikaciju?
Originalni vizualni sadržaji koji će impresionirati vaše korisnike
- Art Direction / umjetničko vodstvo svih vrsta medijskih sadržaja
- odabir stila ilustracije ili vizualnog stila igranog videa
- odabir i dizajn likova za animaciju
- odabir i dizajn scenografije i kostimografije za igrane video sadržaje
- usklađivanje svih vizualnih elemenata u postprodukciji
- odabir osnovne palete boja vašeg animiranog ili igranog videa
- svakodnevna suradnja s ilustratorima, snimateljima, fotografima i copywriterima u svrhu kreiranja optimalnog vizualnog sadržaja
- nadgledanje procesa produkcije kako bi se zadani vizualni stil realizirao
Vrijednost Art Directiona / umjetničkog vodstva: velika je razlika između dobrog i odličnog vizuala
Cilj je da vizualni stil videa odgovara osobnosti vašeg branda.
Često na internetu pronalazite promotivne filmiće koji izgledaju generički, bilo da se radi o “popeglanim” licima ljudi koji se smiju ili o jednostavnim šarenim animacijama? Moguće ste nabasali na video tvrtke koja je odlučila kreirati video koristeći stock footage – video materijale za široku upotrebu koji se lako kupuju na specijaliziranim stranicama.
No želite li vi zaista ostaviti dojam generičke, dosadne tvrtke? Ili želite da priča vašeg branda i posebnosti proizvoda inspiriraju vaše korisnike?
Nekoliko primjera art stilova za 2D Explainer videe
Zašto je originalan vizualni stil bitan?
U moru online i offline komunikacije, vaši potencijalni kupci i klijenti moraju vas primjetiti. S obzirom da je vid naše dominantno osjetilo, najbrže ćete im pažnju privući prepoznatljivim vizualnim stilom. Njihov će mozak registrirati dojmljive boje i oblike prije nego uspije pročitati i razumjeti tekst same poruke.
Evo zašto je važno kreirati jedinstveni vizualni stil:
- originalni sadržaji pobuđuju emociju
- specifična paleta boja stvara vezu s publikom na podsvjesnoj razini
- originalni vizualni sadržaji odaju dojam uspješne tvrtke ili premium proizvoda
- originalni vizualni stil automatski vas izdvaja iz mora prosječnosti
Dakle, ulaganje u vaš prepoznatljiv vizualni stil ulaganje je u prepoznatljivost vašeg branda te jača emotivnu povezanost s kupcima ili klijentima. Takvo ulaganje dugoročno će se isplatiti.
Što Art Director može učiniti za vas?
Nakon inicijalnih razgovora, zajedno smo odlučili da će potrebama vaše kampanje najbolje odgovarati animirani video originalnog vizualnog stila koji zrcali identitet vašeg branda i odgovara ukusu vaše ciljne publike.
Za kvalitetu vizualnog stila bit će zadužen Art Director / umjetnički voditelj projekta. Kako bismo vam približili ovu ključnu, ali često nedovoljno poznatu djelatnost u kreativnim agencijama, evo ključnih zadataka umjetničkog voditelja u produkciji igranog ili animiranog videa, odnosno reklame:
- postavljanje art directiona / umjetničkog vodstva za animirani video nakon analize scenarija – stil ilustracije, stil izgleda likova, stil izgleda pozadine
- kreiranje moodboarda od postojećih vizualnih materijala, kako bi se i klijentu i kreativcima (copywriterima i dizajnerima) najbolje prikazao željeni stil
- odabir konačnog smjera vizualnog stila, u suradnji s klijentom
- odabir ilustratora koji će optimalno realizirati željeni stil
- nadgledanje rada ilustratora i davanje smjernica
- konačno odobrenje vizualnih materijala
- rad s animatorima u procesu predvizualizacije, kako bi se skice vizualnih materijala što bolje uklopile u animaciju
- rad s animatorima u procesu animacije i postprodukcije, kako bi se u konačnom videu zadržao željeni vizualni stil
Ukoliko se vizualni materijali iz videa žele upotrijebiti u drugim medijima, Art Director daje smjernice za njihovo optimalno korištenje.
Za kvalitetu vizualnog stila vaše reklame bit će zadužen art director / umjetnički voditelj projekta:
- postavljanje art direction-a / umjetničkog voditelja za igranu reklamu nakon analize scenarija – vizuani stil, izgled glumaca, smjernice za direktora fotografije / snimatelja, kostimografa i scenografa
- kreiranje moodboarda od postojećih vizualnih materijala, kako bi se unaprijed prezentirao željeni stil, više pogledajte na našoj stranici Predvizualizacija
- odabir vizualnog stila fotografije
- razrada storyboarda u suradnji s copywriterom, redateljem i ilustratorom
- odabir direktora fotografije, kostimografa i scenografa koji će optimalno realizirati željeni stil
- priprema snimanja s kreativnim timom
- komunikacija s kreativnim timom na setu tijekom snimanja
- suradnja s montažerom i koloristom u postprodukciji, a sve u svrhu kako bi se u konačnom videu zadržao željeni vizualni stil
Ukoliko ako se vizualni materijali iz videa žele upotrijebiti u drugim medijima, Art Director / umjetnički voditelj daje smjernice za njihovo optimalno korištenje.
Osim u video produkciji, nudimo vam usluge video direkcije i u ostalim online i offline medijima.
Što za vas može obaviti naš Art Director / umjetnički voditelj:
- upute za prenošenje vizualnog stila iz videa u druge medije
- art direction na društvenim mrežama
- art direction na webu – odabir dizajna te stila fotografija i ilustracija
- art direction i dizajn u tiskanim medijima
- art direction i dizajn za billboarde
- art direction i dizajn za interaktivna iskustva u muzejima, eventima i slično