RAZVOJ APLIKACIJA I IGARA ZA INTERAKTIVNE SADRŽAJE I ISKUSTVA
Osmišljavanje i interpretacija zadanog sadržaja kao interaktivnog iskustva, igre ili aplikacije – gamifikacija sadržaja!
Kreiramo originalne i vrhunski producirane aplikacije i igre, sadržaje za interaktivna iskustva
- uigrani team ilustratora, animatora, programera, pisaca
- iskustvo u razvoju interaktivnih iskustava za brandove
- iskustvo u razvoju interaktivnih iskustava za muzeje i interpretacijske centre
- iskustvo u razvoju interakrivnih iskustava za evente
Viši level marketinga! Viši level iskustva!
U 21. stoljeću vaši potencijalni kupci ili posjetitelji vaše ustanove ne moraju biti pasivni promatrači kojima se servira audiovizualni sadržaj poput oglasa, reklama ili promotivnih filmova. Oni mogu sudjelovati u atraktivnom interaktivnom iskustvu koje će ih zabaviti i kojeg će se rado sjećati.
Video igrekao medij postoje nekoliko desetljeća, a danas svatko od nas barem ima neku igricu na svom pametnom telefonu. Ipak, potencijal videoigara u marketingu i građenju muzejskih i edukativnih iskustava još uvijek nije dovoljno iskorišten. Videoigre su medij blizak mnogim generacijama, ne samo djeci.
Gejmeri imaju zajedničku želju za natjecanjem i istraživanjem virtualnih svjetova u kojima pomoću svojih vještina mogu mijenjati ishod priče.
Što ćete postići sa aplikacijom ili videoigrom?
Ako je vaša igra zabavna, igrači će u svijetu vašeg branda provesti sate i sate. Možete li uopće zamisliti situaciju da itko vašu reklamu gleda satima?
Ljudi su puno više angažirani sa interaktivnim sadržajima jer im omogućuju svojevrsnu ekspresiju sebe kroz prezentirani sadržaj.
Kvalitetna aplikacija ili igra sastoji se od brojnih izričajnih sredstava, od vizualnih do zvučnih i narativnih. Sve njih možete iskoristiti da pokažete osobnost svog branda. Kad stvaramo interaktivne sadržaje, stvaramo svijet inspiriran vašim brandom.
Umjesto da marketinški budžet uložite u klasične reklame koje dosađuju publici, uložite taj isti budžet u nešto što će ih zabaviti. Moguće je da će vam se takva odluka višestruko isplatiti.
Kakvu aplikaciju ili igru napraviti?
Razvoj aplikacija i igara su zaseban svemir prepun različitih platformi, tehnologija, žanrova i načina interakcije. Naš team pomoći će vam da odaberete optimalan tip igre za svoj brand, muzej ili interpretacijski centar:
- dio nagradne igre natjecateljskog karaktera kojom promovirate proizvod
- edukativno iskustvo u vašem muzeju ili interpretacijskom centru
- zabavno iskustvo u vašem hotelu
- inovativno iskustvo na eventima koje organizira vaša tvrtka
- efikasan način edukacije zaposlenika
Gejmifikacija iskustva
Kako gejmifikacija funkcionira u praksi? Zamislite da se vaš muzej bavi antičkim nasljeđem.
U jednom segmentu muzeja želite posjetiteljima približiti kako je na svakodnevnoj razini funkcioniralo gospodarstvo starog Rima. Cilj posjetitelja je kupovina jednog predmeta, npr. kožnih čizama koje koštaju tri zlatnika. Posjetitelj pomoću aplikacije proširene stvarnosti u prostoru mora prikupiti tri zlatnika da bi kupio čizme. Jedan zlatnik jednostavno pronađe na podu, što mu daje razlog da pronađe druga dva. Na različitim lokacijama muzeja posjetitelj će morati izvršiti jednostavne igre inspirirane starim zanatima kako bi zaradio ostala dva zlatnika. Jednom kada skupi sva tri zlatnika, posjetitelj dobiva svoje virtualne kožne čizme.
Virtualna nagrada može se u muzejskoj trgovini zamijeniti za prigodni popust.
Koje su faze razvoja igre i gejmificiranog interaktivnog iskustva?
Prije nego se napiše prva linija kôda ili nacrta prvi lik, potrebno je osmisliti koncept igre koji će objediniti sve kreativne i tehničke aspekte igre.
Kako bismo došli do koncepta igre, trebamo odgovoriti na ova bitna pitanja:
- kojeg će žanra biti naša igra ili iskustvo?
- hoće li biti 2D ili 3D?
- kakvi će biti likovi?
- u čijoj će ulozi biti korisnik?
- kakav će svijet igrač istraživati?
- za koga kreiramo igru?
- tko je naš tipičan igrač?
- koji game engine ćemo koristiti za razvoj igre?
- za koju platformu razvijamo igru – pametni telefon, igraću konzolu ili nešto treće?
U ovoj fazi koncept igre se iz ideje polako počinje pretvarati u stvaran interaktivni proizvod. Game dizajneri, pisci, artisti i programeri polako slažu dijelove kompleksne slagalice za koju je potrebna suradnja različitih tipova kreativaca i inženjera. Razvija se priča i nivo dizajna koji moraju biti u skladu s tehničkim i produkcijskim ograničenjima.
Što to znači? Pisac i artist (ilustrator, animator) ne mogu osmisliti 150 različitih NPC-jeva (non-playable character) unutar jednog nivoa ukoliko “game engine” koji se koristi nije u mogućnosti podnijeti toliko opterećenje. Kreiranje interaktivnog svijeta traži elegantno balansiranje između tehničkog i kreativnog aspekta.
Najviše vremena, truda i resursa troši se upravo tijekom faze produkcije igre. Tijekom ove faze atmosfera u timu je najužurbanija i najdinamičnija. Paralelno se kreiraju mnogi dijelovi buduće igre, a nabrojat ćemo samo neke:
- dizajniranje i renderiranje likova dok se ne postigne željeni izgled
- stručnjaci za dizajn zvuka razvijaju zvučni krajolik igre koji će se pratiti sve bitne interakcije u igri
- dizajneri levela osmišljavaju dinamične okoliše u kojima će igrači uživati i istraživati
- pisci dovršavaju scenarije, a ako likovi u igri govore slijede sati snimanja dijaloga u studiju s profesionalnim glumcima
- programeri pišu tisuće linija koda kako bi oživjeli svaki bitan element igre
Project manageri usklađuju rad svih kreativaca i inženjera kako bi se igra dovršila na vrijeme.
Svaka funkcija i mehanika unutar igre treba se testirati kako bismo bili sigurni da će igrači imati optimalno iskustvo igre. Svaka nesavršenost utječe na njihovo iskustvo igranja jer im odvlači pažnju od priče i atmosfere.
Vrijeme je da vaša igra ugleda svjetlo dana na vašoj web stranici, u vašem muzeju ili na vašem eventu. Naš tim prate koliko igrači uživaju u iskustvu igre i predlažu poboljšanja i nadogradnje za nove verzije igre.