fbpx
Menu Close
13. October 2021. PRODUKCIJA

NOĆ ŽIVIH MARKETINGAŠA U ROVINJU

Kako smo se proveli na Weekendu 2021?

Kada bismo morali navesti jedan event koji je bio must show ovo ljeto, bio bi to Weekend Media Festival u Rovinju.

Kako je prošla 2020. godina odlučila ne prisustvovati ovom najjačem festivalu u regiji, tjednima prije odlaska dogovarali smo poslovne i privatne kave s kolegama i suradnicima, nadajući se da ćemo se s njima uspjeti sresti s obzirom na uvijek bogat i zanimljiv edukativni program. Ako ništa drugo, naučili smo se iznova pronalaziti alternativna poslovna rješenja u ovo izazovno vrijeme.

Dobro smo se prethodno naspavali, jer znamo koliko je izazovan i bogat dnevni (i noćni program) kojeg organizatori svake godine dižu na sve viši nivo.

I nisu nas ni ovaj puta razočarali!

S obzirom da je već desetljeće jedan od najjačih festivala te vrste u regiji, svake godine ugošćuje vrhunske i sve relevantnije stručnjake iz svijeta medija, marketinga, komunikacija, tehnoloških noviteta i trendova. Trodnevni cjelodnevni program koji se odvija unutar kompleksa Tvornice duhana u Rovinju, na 5 lokacija istovremeno. Toliko je opcija, da nam je često bilo teško odlučiti se na koje predavanje, panel ili prezentaciju otići, a da ništa ne propustimo. (Kad smo kod novih trendova, u potpunosti smo doživjeli FOMO!)

Pokrivene su mnoge teme, za svakog je bilo ponešto: od IT-a, AI-a, gejminga, kulinarstva, influenser kulture, storytellinga, TV i filmske industrije, podcast ludila… a čak i ako niste znali o čemu se radi, iz svake dvorane izlazilo se s novim nadahnućem. Networking se odvijao spontano: teško je bilo prije sljedećeg predavanja ne sresti nekog poznatog i pritom ne zastati i razmjeniti dojmove o novim saznanjima o teoriji i praksi. I pauze za kavu bile su inspirativne!

Tik Tok, don’t stop!

Započeli smo vikend predavanjem koje se učinilo kao lagani uvod, no završilo je neupitnim poštovanjem prema novim generacijama biznismena influensera. Naime, nikada nam ne bi palo na pamet pretpostaviti kolike su mogućnosti Tik Tok-a i na koji način ovu aplikaciju vrlo lako (iako sustavno) možemo koristiti za promociju branda ili usluge.

Dario Marčac, mladi poduzetnik i tiktoker, razuvjerio nas je argumentom kako je Tik Tok najbrže rastuća društvena mreža na svijetu, te da se sve više koristi u marketinške svrhe. Kroz vrlo solidan know how putem case study-a prezentirao je (ozbiljne) brandove koji su se odlučili na ovakav korak, a koje nikada ne biste povezali s ovom društvenom mrežom. Njihovi rezultati zavidni su, i zamislili smo se: starimo li ili se trendovi mijenjaju toliko brzo da danas neminovno moraš u isto vrijeme biti i brz i hrabar?

Daria možete pratiti i od njega puno naučiti ovdje.

Ovisnost

O (lošim) utjecajima naših tehnoloških pomagala vrlo sustavno pričao je priznati njemački psihijatar, psiholog i neuroznanstvenik Manfred Spitzer na svom predavanju “Epidemija pametnih telefona: prijetnja zdravlju, obrazovanju i društvu”. Svjesni svega, a opet u potpunoj namjernoj zabludi, kimali smo glavom: pričalo se o njegovim negativnim utjecajima na zdravlje, razvoj, komunikaciju (!), učenje, time i budućnost društva općenito. Kakve li ironije! Naveo je rezultate istraživanja u koji pokazuju kako je učenje iz knjige produktivnije od učenja uz pomoć računala, kako dostupne tehnologije ometaju koncentraciju i smanjuju efektivno vrijeme usvajanja informacija. Kao najugroženija skupina spominju se djeca. Eh, rekao bi Marshall Mcluhan “…svaki produžetak, bilo kože, ruke ili noge, utječe na društveni sklop.” Zato razmišljajući o tome, mi “odrasli”, kao da nas se to ne tiče, odmah nakon predavanja, posežemo za – mobitelom.

Kako stvarati u nemogućim uvjetima?

Nagrađivani producent sportskog sadržaja američkog CBS-a Pete Radovich oborio nas je s nogu moderirajući “Sport – The best reality TV in the world”. Ovo nije prvi puta da sudjeluje na Weekendu, svake godine predavanja su mu živopisna i motivirajuća.

Sa zanimljivim sugovornicima razgovarao je o nogometu, navijačima i novim recentnim marketinškim rješenjima iz vlastitog iskustva, koja dotiču ljude emotivnim porukama i konceptima. S nama je podijelio ekskluzivne promotivne sportske video kampanje nastale tijekom pandemije – ovaj stručnjak hrvatskog podrijetla podsjetio nas je kako je moguće stvarati i u nemogućim uvjetima!

Kliknite na njegov recentni rad “Stand By Me” SBLV Tease.

A sada malo o audio sferi…

“Zašto je podcast postao toliko sexy?” naziv je bio ovog vizualnog šarmantnog prepucavanja najslušanijih podcastera u regiji. Kako ga pokrenuti, o čemu razgovarati, o čemu ne razgovarati i može li se podcast monetizirati bile su samo neke od tema.

Ovaj inače ležerni format, sa ponekad ne tako ležernim temama, sve više postaje privlačan onima koji su možda zasićeni od vizualnog ili jednostavno koriste vrijeme kako bi se educirali i zabavili usput radeći nešto drugo. Što smo više slušali (!) bilo je jasno da se radi o nedovoljno iskorištenom mediju čije su brojne mogućnosti postavile i nove kriterije u komunikaciji. Iako na svojim začecima funkcionira kao privatna platforma emitirana iz nekog malog sobička, podcast postaje vrlo bitan za vox populi, kulturološka i politička razmišljanja i ciljani marketing i uvjerili su nas da nam je jako sexy, iako o njemu pojima nemamo.

Week End

I za kraj, dokaz koliko smo željni komunikacije bio je tradicionalni “Panel ni o čemu”. Gotovo da i ne znam što napisati, ali spomenuti moram! Izazivam da temu i tijek rasprave zamislite sami, jer tako je nekako otprilike i izgledalo: opušten razgovor bez moderacije, teme koje lete, kao i naše vrijeme u Rovinju.

Naveli smo samo par osvrta, obraditi ih sve zahtjevalo bi poduži post, no sažetke, kao i dodatne sadržaje, možete naći na službenoj stranici Weekend Media Festivala.

Iako je pandemija reducirala mogućnosti komunikacije, nije njen intenzitet, a ni kreativnost izvedbe! Činilo se da su svi naglo živnuli, bilo je puno smijeha, čak i pri ozbiljnim temama. U nadi da će nam iduća godina donijeti kreativno normalno, veselimo se novim poslovnim suradnjama i projektima, kao i rezultatima koje ćemo prezentirati kolegama i suradnicima na istom mjestu 2022!

P.S. Pogledajte naše usluge Kreativna Rješenja, Kreativno Pisanje, Art Direction, Video Produkcija

Javite nam se i saznajte što možemo učiniti za vas!